Kastuļinas pagasta pārvalde uz nenoteiktu laiku aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt dokumentu pārvaldību pagasta pārvaldē un klientu apkalpošanas procesu;
- lietvedības dokumentu izstrāde un noformēšana;
- iesniegumu pieņemšana un reģistrēšana;
- nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti;
- personāla lietvedības dokumentu sagatavošana;
- veikt nekustamā īpašuma nodokļa, īres apsaimniekošanas, komunālo maksājumu un citu maksājumu iekasēšanu;
- veikt ieņēmumu iekasēšanu un atspoguļot kases ieņēmumu pārskatā.
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- profesionālā vidējā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;
- vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- labas iemaņas darbā ar datoru;
- augsta atbildības sajūta, precizitāte;
- spēja risināt nestandarta situācijas;
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas;
- teicamas komunikācijas prasmes.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu;
- sociālās garantijas;
- pilnu darba slodzi;
- stabilu atalgojumu EUR 800 (Bruto) mēnesī.
CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas, motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” lūgums sūtīt uz e-pastu kastulina@kraslava.lv vai iesniegt personīgi Ilzas ielā 19, Priežmalē, Kastuļinas pagastā, Krāslavas novadā, darba laikā līdz 2024. gada 10. septembrim. Tālrunis uzziņām: +371 65652201.