Informācija Vakance

Kastuļinas pagasta pārvalde uz nenoteiktu laiku aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu.

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt dokumentu pārvaldību pagasta pārvaldē un klientu apkalpošanas procesu;
  • lietvedības dokumentu izstrāde un noformēšana;
  • iesniegumu pieņemšana un reģistrēšana;
  • nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti;
  • personāla lietvedības dokumentu sagatavošana;
  • veikt nekustamā īpašuma nodokļa, īres apsaimniekošanas, komunālo maksājumu un citu maksājumu iekasēšanu;
  • veikt ieņēmumu iekasēšanu un atspoguļot kases ieņēmumu pārskatā.

Pretendentiem izvirzītās prasības:

  • profesionālā vidējā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;
  • vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • spēja risināt nestandarta situācijas;
  • prasme izmantot informācijas tehnoloģijas;
  • teicamas komunikācijas prasmes.

Piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu;
  • sociālās garantijas;
  • pilnu darba slodzi;
  • stabilu atalgojumu EUR 800 (Bruto) mēnesī.

CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas, motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” lūgums sūtīt uz e-pastu kastulina@kraslava.lv vai iesniegt personīgi Ilzas ielā 19, Priežmalē, Kastuļinas pagastā, Krāslavas novadā, darba laikā līdz 2024. gada 10. septembrim. Tālrunis uzziņām: +371 65652201.