Ātrā navigācija:
sestdiena, 24. februāris, 2018. gada 055. diena
< Paziņojums par sadzīves atkritumu apglabāšanas tarifa projektu
pirmdiena, 15.01.2018 08:23 Age: 40 Days
Category: Galvenā ziņa, Informācija

Palielinās E-veselības Atbalsta dienesta jaudu

Lai samazinātu gaidīšanas laiku līdz savienojumam, no šā gada 12. janvāra tiek palielināta E-veselības sistēmas lietotāju Atbalsta dienesta jauda.


 

 

 

Ja šobrīd, interesentiem zvanot uz Atbalsta dienestu, vidējais gaidīšanas ilgums līdz savienojumam ar operatoru ir apmēram minūte, tad mērķis ir to samazināt aptuveni uz pusi.

 

 

Šobrīd vidēji dienā konsultanti saņem 500-600 informācijas pieprasījumus, kas ir aptuveni četras reizes vairāk nekā decembra sākumā. Lai sniegtu atbalstu, konsultantiem nākas noskaidrot tehniskas detaļas un nereti uzgaidīt, kamēr zvanītājs paralēli datorā veic nepieciešamās darbības, tādēļ sarunas bieži vien ieilgst.

 

 

Atbalsta dienesta mērķis ir sniegt visa veida informatīvo atbalstu E-veselības lietotājiem, nodrošinot atbildes uz interesējošiem un neskaidriem jautājumiem, tostarp tehnisku traucējumu gadījumā. Ārstniecības personas un farmaceiti var zvanīt pa tālruni – 67803301, savukārt iedzīvotāji – 67803300. Jautājumus iespējams uzdot arī e-pasta formā, rakstot uz atbalsts@eveseliba.gov.lv.

Ik dienu tiek identificēti biežāk uzdotie jautājumi, lai saprastu, kādos gadījumos nepieciešams atkārtoti uzrunāt un papildus informēt noteiktas E-veselības lietotāju grupas un kādos gadījumos nepieciešams sazināties un sniegt atbalstu individuāli. Balstoties uz saņemtajiem jautājumiem, regulāri tiek atjaunota arī informācija E-veselības portālā www.eveseliba.gov.lv, kur iedzīvotājiem un profesionāļiem pieejami gan mācību materiāli un skaidrojoši video, gan atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem un cita aktuāla informācija.